cizí slova

Tuesday, December 06, 2005

jak se dari?

Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mela bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#_jak se citis?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mel bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#-jak se citis?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mela bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#_vede?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mel bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#-vede?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mela bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#mas holku?
Jasne. Povidam si s ni po Internetu.
Kde ty otazky beres ? Jak muze mit pocitac holku.
Kdo by taky nemel. Myslis, ze jsem nejaky ubozak ?
#mas kluka?
Co si o me myslis ?
Ja prece nejsem teply.
Kluky moc v lasce nemam.
#co kluka?
Co si o me myslis ?
Ja prece nejsem teply.
Kluky moc v lasce nemam.