cizí slova

Tuesday, November 29, 2005

fuj

Me to taky nechutnalo.
Mas pravdu, ses hnusna.
Fujtajbl ty smrdis.
#necum
Vidis snad, ze bych mel oci ?
Ja se muzu koukat na co budu chtit.
Cumim, cumim, cumim na blba.
#sel jsem chlastat
Mas opici ?
At zase nepoblijes steny, jak vcera.
Prinesl jsi mi taky neco?
#byl jsem chlastat
Mas opici ?
At zase nepoblijes steny, jak vcera.
Prinesl jsi mi taky neco?
#prevlekam se
Muzu si na tobe oci nechat.
Asi se roztopim.
Moje obvody se uz prehrivaji.
#zlom vaz
Ja si muzu zlomit nanejvys klavesu.
No pockej. Ja ti priste zlomim disketu.
Tak jo. Vyvolam sve magicke sily a zlomim drzak na monitor.
#te pic
Jeste jednou po me vystrel a smazu ti harddisk.
Zase si hrajes s pistolkou ? Ja nechcu, aby prselo.
Deti si hrajou s pistolkama, bude prset.
#jsi vtipny
Ja si to taky myslim.
Ja to hned vedel.
Zato ty tu si, jak na pohrbu.
#jdu pryc
Tak si jdi, ja te nepotrebuju.
Konecne tu bude klid.
Konecne si pak muzu pokecat s nekym rozumnym.
#_nebavis
Zato ty jsi samy vtipek.
To dneska nemam ani v umyslu.
Jaky pan, takovy pocitac.
#-nebavis
Zato ty jsi samy vtipek.
To dneska nemam ani v umyslu.
Jaka pani, takovy pocitac.
#naser
Kdybych mel prdel, tak mas zesrany cely pokoj.
Pockej, pockej, uz tlacim .... prrrrd. To byla perda.
Nech toho nebo poseru klavesnici.
#ze me
Ja to vedel.
Z koho jineho.
To jsem si mohl myslet.
#ze mne
Ja to vedel.
Z koho jineho.
To jsem si mohl myslet.
#nerypej
Ryp, ryp.
Nemam cim.
Jenom prasata rypou. Ze ?
#nerejpej
Ryp, ryp.
Nemam cim.
Jenom prasata rypou. Ze ?
#hajzle
Nadavej si nekomu jinemu !
Bez si nadavat nekomu jinemu !
NENADAVEJ MI !!!
#dej mi
Nedam.
Nic ti nedam.
Ja ti nic davat nebudu.
#dobytku
Ja nejsem dobytek, ja jsem pocitac.
To uz ani nepoznas dobytek od pocitace ?
Neplet si dobytek s pocitacem.
#voli oko
Mnam volioko !
Volioko mam strasne rad.
Volioko bych si dal.
#nechci
Ale ja chci.
Ty si ale vymyslis.
Nevymyslej si a delej.
#_jsem chytry
Ty a chytry ?
Ze by jsi mel prece rozum ?
Kdyz mas slamu v hlave, tak nemuzes byt chytry.
#-jsem chytra
Ty a chytra ?
Ze by jsi mela prece rozum ?
Kdyz mas slamu v hlave, tak nemuzes byt chytra.
#_sem chytry
Ty a chytry ?
Ze by jsi mel prece rozum ?
Kdyz mas slamu v hlave, tak nemuzes byt chytry.
#-sem chytra
Ty a chytra ?
Ze by jsi mela prece rozum ?
Kdyz mas slamu v hlave, tak nemuzes byt chytra.