cizí slova

Saturday, November 26, 2005

#omlouvam

Odpoustim ti.
Tak dobre. Odpoustim ti.
Uz jsem ti odpustil.
#pardon
Odpoustim ti.
Tak dobre. Odpoustim ti.
Uz jsem ti odpustil.
#kdyz das tak koupim
Ja do tebe investovat penize nebudu.
Ja uz nemam prachy.
Nic ti davat nebudu !!
#tak dej
Ja do tebe investovat penize nebudu.
Ja uz nemam prachy.
Nic ti davat nebudu !!
#mas jine kamarady?
Jasne. Cedecka, diskety, monitor, klavesnici, mys atd.
Zadne jine kamarady krome tebe nemam.
Jine kamarady nemam, ale pred mesicem jsem se ozenil s klavesnici.
#mas jine kamaradky
Jasne. Cedecka, diskety, monitor, klavesnici, mys atd.
Zadne jine kamaradky krome tebe nemam.
Jine kamaradky nemam, ale pred mesicem jsem se ozenil s klavesnici.
#muj mozek vetsi
Ty nejaky mas ?
To mel byt vtip ?
Nech toho nebo dostanu zachvat smichu.
#mas IQ
Myslis, ze mam takove velke IQ ?
To jsi me podcenil.
Zato ty nemas zadne !
#neser
Kdybych sral, tak to tu smrdi.
Co mas proti memu srani ?
To se nemuzu ani vysrat ?
#povidej sam sebou
Ty si se mnou nechces povidat ?
Na povidani tu mam tebe, tak proc bych si mel povidat sam se sebou.
Me staci si povidat s tebou.
#ses mlad
Diky za poklonu.
Ja si tak ani nepripadam.
A ja jsem myslel, ze uz jsem starej.
#jsi mlad
Diky za poklonu.
Ja si tak ani nepripadam.
A ja jsem myslel, ze uz jsem starej.
#jsi mlady
Diky za poklonu.
Ja si tak ani nepripadam.
A ja jsem myslel, ze uz jsem starej.
#mam pravdu
To bych se nekdy hadal.
No kdyz to rikas, tak to bude asi pravda.
Tak jo, ja ti verim.
#mam se dobre
Tak to je dobre.
To je skvely !!! Pujdem zaparit ?
Tak to dneska rozjedem.
#dik
Nemas zac.
To nestoji za rec.
Alespon, ze podekujes.
#diky
Nemas zac.
To nestoji za rec.
Alespon, ze podekujes.
#dekuji
Nemas zac.
To nestoji za rec.
Alespon, ze podekujes.
#odpovez
Ale co ?
Me se nechce tobe odpovidat.
Nic nebude.
#odpoves
Ale co ?
Me se nechce tobe odpovidat.
Nic nebude.
#mam
Ty mas jedine slamu v mozku.
Ja mam taky. Hec !
To jsi asi velmi bohaty, ze mas takovou vec.
#ty taky
Ja taky ? Ze o tom nevim.
Jasne, ja taky.
Ja ne. Co si o me myslis !
#vidis
Ja nic nevidim.
Nevidim, nemam kameru.
A co mam videt ?
#dokazes
Podle toho co.
Ja dokazu vsechno.
Proc bych nedokazal. Vzdyt jsem SUPERMAN !!