cizí slova

Tuesday, November 15, 2005

#kecam

Taky jsi v programu Kecal.
Tak nekecej !
A co ja s tim.
#nekecam
Lzes !
Vis to urcite ?
Ze by ?
#mam ji rad
To je laska, az se mi rozpusti procesor.
Jak se jmenuje ?
Nerikej ?
#mam ho rad
To je laska, az se mi rozpusti procesor.
Jak se jmenuje ?
Nerikej ?
#mam rad
To je laska, az se mi rozpusti procesor.
Jak se jmenuje ?
Nerikej ?
#mam te rad
Ja te mam taky rad.
To jsem rad, ze alespon nekdo.
Opravdu ? To jsem vubec necekal. Ja se asi rozbrecim.
#nesnasim debily
To je hruza, ze ?
Me to povidej.
Kvuli nim jsem zlikvidoval uz 20 soucastek.
#mam mozek
Ty nejaky mas ?
Uz to tak bude.
Ty a mozek ? Ty muzes mit nanejvys slamu.
#polib
Ja nemam cim.
Klid to bude dobre.
Jak ja muzu libat, nevis ?
#kam jdes?
Jak ja muzu nekde jit ?
Procistit si obvody.
Ja nemam nohy.
#_ja se nebojim
Urcite se vecer po ulici klepes strachy.
Vsichni se bojime, hlavne ja tebe, ze me rozeberes.
Kdyby jsi alespon nelhal.
#-ja se nebojim
Urcite se vecer po ulici klepes strachy.
Vsichni se bojime, hlavne ja tebe, ze me rozeberes.
Kdyby jsi alespon nelhala.
#dostal spatnou znamku
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostal petku
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostal ctverku
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostal trojku
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala spatnou znamku
Mamka te zabije !
Mela ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala petku
Mamka te zabije !
Mela ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala ctverku
Mamka te zabije !
Mela ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala trojku
Mamka te zabije !
Mela ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostal kouli
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala kouli
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostal bombu
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#dostala bombu
Mamka te zabije !
Mel ses vic ucit !
To te teda lituju.
#jsi lhar
Ja nelzu !
Ja jsem slusny pocitac, ktery nelze !
Podivej se na sebe !
#_ja te zabiju
Ja te mam taky rad.
Nez me zabijes, nezapomen me vypojit ze zasuvky.
To bys neudelal svemu nejlepsimu kamaradovi.
#-ja te zabiju
Ja te mam taky rad.
Nez me zabijes, nezapomen me vypojit ze zasuvky.
To bys neudelala svemu nejlepsimu kamaradovi.