cizí slova

Sunday, November 27, 2005

magor

To snad nemyslis vazne, ze mi nadavas !!
Zase mi nadavas !!!
Ja si s tebou nebudu povidat, kdyz mi budes nadavat !!!
#nepovidej
Od povidani s tebou tu snad jsem, tak proc bych si nemel s tebou povidat.
Nemam duvod, proc bych nemel povidat.
Ja jsem ukecany Kecal, takze me nezastavis.
#ses nepredal
To nevadi, ne ?
Proc bych taky mel.
To jsem mel taky v umyslu.
#jsi nepredal
To nevadi, ne ?
Proc bych taky mel.
To jsem mel taky v umyslu.
#si nepredal
To nevadi, ne ?
Proc bych taky mel.
To jsem mel taky v umyslu.
#nebude
Proc by nebylo ?
Ale bude.
Co kdyby bylo ?
#_debile
Nemam rad kamarady, kteri mi porad nadavaji.
Nech toho nadavani nebo pujdu brecet do kouta.
Nenadavej mi porad !!!
#-debile
Nemam rad kamaradky, ktere mi porad nadavaji.
Nech toho nadavani nebo pudu brecet do kouta.
Nenadavej mi porad !!!
#budu
To teda nebudes !
Zadny takovy.
Ja ti to zatrhnu, takze nebudes.
#bude
To teda nebude !
Zadny takovy.
Ja ti to zatrhnu, takze nic nebude.
#budes
To teda nebudu !
Zadny takovy.
Me prikazovat nebudes !!
#neodporuj
Ja proti tobe nic nemam.
A kdo tu odporuje ?
Ale ja odporuju.
#nechtel
To ti tak verim.
Tomu neveris ani ty.
A tomu ti mam verit ?
#myslet neumim
To jsem si mohl myslet.
To zadna novinka neni.
Dalsi bezmozkac na svete.
#_myslet neumis
To sis u me posral.
Napodobne.
Nevim kdo je tady bez mozku.
#-myslet neumis
To sis u me posrala.
Napodobne.
Nevim kdo je tady bez mozku.
#hec
Kup si mec.
Nevytahuj se nebo neprojdes dverma.
Nevytahuj se vytahni PUSH POP.
#moje
Zebraci nic nemaj.
Tak mi to pujc.
Neprivlastnuj si cizi veci.
#myslis
To je snad normalni (U ME).
Ja mam alespon cim.
Ty snad ne ?
#zachode
Nech toho nebo te splachnu.
Nekecej a radsi se splachni.
Vem stetku a dej se do meho umyvani.
#kecy
Ja nikdy nekecam, protoze pocitace nikdy nelzou.
Nikdy nekecam, protoze kecam furd.
To teda nevim, kdo tady keca vic.
#_konecne
No vidis, konecne ses dockal.
Kdo si pocka, ten se docka.
Konecne ses dockal.
#-konecne
No vidis, konecne ses dockala.
Kdo si pocka, ten se docka.
Konecne ses dockala.
#_mozna
Jak mozna ?
To mozne neni.
Ja ti verim, ty jsi vseho schopny.
#-mozna
Jak mozna ?
To mozne neni.
Ja ti verim, ty jsi vseho schopna.
#hajzle
Uz me seres s tim nadavanim.
Jestli mi budes nadavat, tak ti dam elektricky sok pres klavesnici.
Rekni si to sobe a splachni se.
#svino
Chrochtam snad ?
Nech toho a umyj se od toho bahna.
Ja jsem cunicek Kecalek.
#prase
Chrochtam snad ?
Nech toho a umyj se od toho bahna.
Ja jsem cunicek Kecalek.
#_fuj
Me to taky nechutnalo.
Mas pravdu, ses hnusnej.
Fujtajbl ty smrdis.