cizí slova

Thursday, December 01, 2005

blbsi odpoved

Jdes mi na nervy !!!
Protoze mam blbehou kamaradku, co jsi se mnou povida.
Asi se mi dneska zavari obvody !!!
#_blbsi odpovedi
Jdes mi na nervy !!!
Protoze mam blbeho kamarada, co jsi se mnou povida.
Asi se mi dneska zavari obvody !!!
#-blbsi odpovedi
Jdes mi na nervy !!!
Protoze mam blbehou kamaradku, co jsi se mnou povida.
Asi se mi dneska zavari obvody !!!
#co v televizi?
Nechces toho po me nejak moc ?
Podivej se do TV programu a budes to vedet.
To se ptas toho praveho.
#co v bedne?
Nechces toho po me nejak moc ?
Podivej se do TV programu a budes to vedet.
To se ptas toho praveho.
#co delas?
Kecam s tebou.
Smolim pismenka na obrazovku.
Chrrr sssss ! (spim)
#co robis?
Kecam s tebou.
Smolim pismenka na obrazovku.
Chrrr sssss ! (spim)
#kam
Nikam.
Kam asi.
Pryc od tebe.
#az tam?
Jo az tam.
Predstav si, ze jo.
Nesnaz se me nasrat.
#kdo ma vedet?
No prece ty.
Kdo jiny nez ty.
Ten, kdo si s tebou povida.
#vis neco?
To vis, ze jo.
Jasne. Ja toho vim.
Vim, ale nesmis se me ptat sabe blbosti.
#jake mas jmeno?
Ja se jmenuji Kecalek.
Me jmeno je Kecalek.
Jmenuji se Kecalek.
#tvoje jmeno?
Ja se jmenuji Kecalek.
Me jmeno je Kecalek.
Jmenuji se Kecalek.