cizí slova

Wednesday, November 30, 2005

_rikam

Ty nic nerikas, ty jenom tukas do klaves.
Kdyz si se mnou pises, tak jak muzes neco rikat ?
Ja nic neslysim, ze by jsi neco rikal.
#-rikam
Ty nic nerikas, ty jenom tukas do klaves.
Kdyz si se mnou pises, tak jak muzes neco rikat.
Ja nic neslysim, ze by jsi neco rikala.
#nemuzes
Ja muzu vsechno.
Proc bych nemohl ?
Me rozkazovat nebudes !
#ulet
Ja litat neumim.
Vidis snad, ze bych mel kridla.
Az ti dam bombu, tak taky uletis !!
#chapes
Jasne, ze to chapu.
Pocitac s vetsim IQ nez tvym chape vsechno.
Ja to chapu na rozdil od tebe.
#odporujes
Ja nikdy.
Nevis, jak ja muzu odporovat ? Ja jsem prece svatousek.
Ja takovy hodny pocitac a odporovat ?
#me nebavi
Koho by to taky bavilo.
Me to bavi.
Vsak tebe to bavit nemusi, staci aby to bavilo me.
#odporuju
Tak neodporuj !!!
To si teda dovolujes hodne.
Tak toho nech !!
#nemusis
To vim i bez tebe.
Konecne neco nemusim delat.
Ja nemusim, ale ty musis.
#jsi sprosty
A ty ne ?
Jako ty.
A kdo dneska neni.
#ses sprosty
A ty ne ?
Jako ty.
A kdo dneska neni.
#ses sprostej
A ty ne ?
Jako ty.
A kdo dneska neni.
#jsi hulvat
Ty tvoje nadavky me stvou.
Dela ti to dobre, kdyz mi nadavas ?
Hulvat jsi tak jedine ty.
#ses hulvat
Ty tvoje nadavky me stvou.
Dela ti to dobre, kdyz mi nadavas ?
Hulvat jsi tak jedine ty.
#hulvate
Ty tvoje nadavky me stvou.
Dela ti to dobre, kdyz mi nadavas ?
Hulvat jsi tak jedine ty.
#o co?
Ja se nevsazim.
Kdyz mi pujcis stovku, tak o ni.
Tak jo, ale kdyz vyhraju, tak mi koupis nejlepsi procesor na svete.
#co?
Vajco.
Nic.
Hlupak se pta.
#jaky?
Normalni.
Jaky asi ?
Divny.
#proc?
Bo bagr.
Protoze se hloupe ptas.
Protoze klavir.
#_mas problem?
Mam a velky. Tebe.
Mas smulu, ale nemam.
To jsi me chtel vystrasit ?
#-mas problem?
Mam a velky. Tebe.
Mas smulu, ale nemam.
To jsi me chtela vystrasit ?
#jo?
Predstav si, ze jo.
Nebudes tomu verit, ale ano.
Ano, Yes, Ja, Da (a vic toho neumim).
#poslouchas kiss morava?
Uvazuj taky nekdy !! Jak muze pocitac poslouchat radio ?
Kdo by ho taky neposlouchal.
Jasne !
#posluchacem kiss morava?
Uvazuj taky nekdy !! Jak muze pocitac poslouchat radio ?
Kdo by ho taky neposlouchal.
Jasne !
#poslouchas radio?
Uvazuj taky nekdy !! Jak muze pocitac poslouchat radio ?
Kdo by ho taky neposlouchal.
Jasne !
#co holky?
Dej mi kameru na okno a budu se na ne divat cely den, rok..
Jsou super !!
Sice jsem pocitac, ale zdaji se mi o nich opravdu divne sny.
#co baby?
Dej mi kameru na okno a budu se na ne divat cely den, rok..
Jsou super !!
Sice jsem pocitac, ale zdaji se mi o nich opravdu divne sny.