cizí slova

Sunday, December 04, 2005

mas?

Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mel bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#-mas?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mela bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#jak se jmenujes?
Ja se jmenuji Kecalek.
Me jmeno je Kecalek.
Jmenuji se Kecalek.
#kolik mas roku?
Ja mam 2 roky.
Sice to nejde poznat, ale mam 2 roky.
Jsem 2 roky stary.
#kolik ti je?
Ja mam 2 roky.
Sice to nejde poznat, ale mam 2 roky.
Jsem 2 roky stary.
#mas rad?
Hodne veci mam rad.
Jo tohle zrovna rad nemam.
Jak muze mit pocitac neco rad ?
#_mas me rad?
Nekdy si nejsem jisty.
Trochu jo.
Podle toho, jestli ty me mas rad.
#-mas me rad?
Nekdy si nejsem jisty.
Trochu jo.
Podle toho, jestli ty me mas rada.
#mas lasku?
Ach miluji tu tvoji klavesnici.
Kazdy den flirtuji s tvojimi cipy.
Libi se mi ten tvuj monitor.
#nemas horecku?
Ano. Moje obrazovka je prehrata.
Nejak se mi zahral procesor.
Jestli mi hned nevycistis ventilator, tak se prehreju.
#mas rad pinpong?
Takove hry me nebavi, porad vyhravam.
Me to moc nebavi.
Uz jsem si dlouho nezahral.
#mas rad detektivky?
Nemam, porad se tam vrazdi.
Ani ne. Musim se divat na cely film, abych prisel na vraha.
Jsem jenom pocitac.
#mas rad hudbu?
Mam, ale nesmi to byt dechovka.
Nejradsi mam haus. Vzdycky si vykloubim drzak od monitoru.
Jasne miluju Kelly Family a Lunetic.
#poslouchas hudbu?
Jo, ale nesmi to byt dechovka.
Nejradsi mam haus. Vzdycky si vykloubim drzak od monitoru.
Jasne miluju Kelly Family a Lunetic.
#umis se smat?
Jo, ale jen pres zvukovou kartu.
Co vsechno za blbosti jeste vymyslis ?
Nechces se me jeste zeptat jestli umim curat ?
#umis mluvit?
Umel bych pres zvukovou kartu, ale je to strasne tezke.
To ti nestaci si se mnou psat ?
To bohuzel neumim.
#mas rad obvody?
Za chvilku ti je otriskam o hlavu.
Nemam rad tvoje prihlouple otazky.
Jde to.
#_jak se vede?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mel bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#-jak se vede?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mela bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.
#_jak se dari?
Dekuji za optani. Dobre.
Udelalo se mi nejak spatne. Mel bys me zanest k lekari.
Blbe. Tiskarna mi dala kopacky.